Bleskové snídaně

Během ranního spěchu do práce se často zapomínáme nasnídat. Snídani tak obvykle nahrazujeme silnou kávou, která nám sice dodá energii ve formě kofeinu, nenahradí tak důležité složky potravy, která je zásadní pro nastartování organismu. Mozek nejlépe pracuje právě v dopoledních hodinách a proto, když tělu nedodáme dostatek energie, nebude náš mozek fungovat na takové úrovni, které je schopen.  Jak tedy vytvořit snídaně, které budou chutné, dodají vašemu tělu potřebnou energii a hlavně budou rychle hotové?

malinová snídaně

Ovesné kaše

Ovesné vločky obsahují velké množství bílkovin a vlákniny. Jsou proto ideální surovina pro přípravu snídaně. Ovesné kaše můžete zakoupit již hotové, v mnoha chuťových variací a pro konzumaci pouze zalít horkou vodou nebo si můžete dělat vlastní s libovolnou příchutí. Do kaše můžete přidat skořici, med, sušené či čerstvé ovoce a ořechy jako jsou mandle, lískové či kešu oříšky.

Snídaně do sklenice

Kvůli téhle snídani budete muset strávit pár minut v kuchyni ještě večer. Do sklenice, s objemem dle vašeho uvážení, vložte ovesné vločky, nakrájené ovoce či marmeládu a zbytek sklenice vyplňte bílým jogurtem. Do sklenic si také můžete nakrájet pouze ovoce či zeleninu. Těchto sklenic můžete naráz zhotovit hned několik a celý týden se tak nestarat o přípravu snídaně. Výhodou je, že si sklenici můžete odnést do práce a snídani sníst až tam.

chia pudin

Smoothie

Rychlá varianta snídaně, která zasytí a tělu dodá potřebné živiny. Jestliže máte doma mixér, s chystání snídaně nestrávíte téměř žádný čas. Můžete si do krabiček připravit ovoce či zeleninu dopředu a ráno pouze směs rozmixovat a vypít. Jestliže se vám nezamlouvá představa smoothie nápojů, můžete si připravit ovocné šťávy z pomocí odšťavňovače. Zbavíte tak bohužel ovoce velkého množství vlákniny, která se nejvíce nachází ve slupce a dužině.