Propadání webu

Pokud to neví, a to bych se divil, může časem pozorovat úbytek zákazníků, tedy i nakupujících. Když se pak podívá na výsledky vyhledávání svého zboží, zjistí, že se jeho web propadl někam dolů na stránku. A pokud to zpozoruje ještě později, nebude již jeho web vůbec vidět. Propadl se totiž až na druhou stranu výsledků. Proč k tomu došlo?

Vyhledávač totiž všechno kontroluje, dokonce i aktualizace všeho možného, relevantnost a provázanost a tak dále a tak dále. Pokud si web pomocí SEO udržují ostatní firmy, jsou nahoře, pokud ne, vyhledávač je zařadí nejprve na další pozici a pak stále dál a dál.

Grafy

Nefunguje to naprosto přesně jak jsem to popsal, je to ale hodně podobné. Kdybych zde měl psát podrobnosti, byl by to móóóóc dlouhý článeček.

Takže. Web se propadl až někam do paďous a nyní se musí situace vyřešit. To jest, musí se dostat opět na výsluní své bývalé slávy. Optimální je udělat jej zase optimální. Ech. Pardon. Je třeba jej zoptimalizovat. Toto se děje právě prostřednictvím SEO.

Muž postižený propadajícím se webem si musí sehnat někoho, koho měl již dávno mít a kdo mu měl jeho stránky hlídat, aby k tomu nedošlo. Tento člověk ví, co SEO webu obnáší a umí s ním pracovat. Ví, co se děje při optimalizaci, ví, co je to algoritmus vyhledávání, a další a další věci. A věřte, že jich rozhodně není málo. Proto se sice může člověk o optimalizaci svých stránek pokusit sám, ale ve většině případů pozná, že je to cesta zdlouhavá a pro amatéra také hodně trnitá. Proto je dobré mít na toto svého konzultanta. Ano, člověk, který ovládá optimalizaci není optimalizátor, jak se hodně krát mylně na různých webech uvádí, ale SEO konzultant.

Notebook

Je jasné že tento člověk je velmi potřebný a po domluvě si sám ohlídá optimalizaci webu tak, aby se neděly věci nečekané a nemilé. Najděte si i vy toho svého a vyhnete se překvapením.