Ideály začínajícího podnikatele

Okamžitě běžíte za zaměstnavatelem, podáváte výpověď a zběsile se vrháte po hlavě do svého geniálního nápadu na to, jak zbohatnout a nic nedělat. Jenže ouha, hnedle zjišťujete, jakou byrokracii musíte vyřídit, abyste se stali podnikatelem. S nadšením vše vyřizujete a Vaše sny zůstávají ještě pořád ve Vašich představách. Máte v plánu to brzy změnit. Protože ten Váš nápad je zaručeně nejlepší na světě a bude fungovat na dvě stě procent. Tak honem, investujete své těžce vydělané peníze do začátku svého snu, který je před Vámi jako Rajská zahrada, kde stačí sáhnout a vše je na dosah Vaší ruky, velké peníze, moderní domy, auta i luxusní dovolené.
odlišná osoba
Jenže najednou zjistíte, že to nebude tak snadné, jak se zdálo. V oboru, ve kterém chcete začít je již zaručeně mnoho konkurence, která se o to samé snaží mnohem lépe a déle než Vy, protože už si ozkoušela, co funguje a co ne. Vás teprve čeká zkoušení a první nesmělé krůčky v oboru. Tak se s chutí do toho pouštíte, jenže zjišťujete, že k úspěchu o Vás musí nejprve Vaši budoucí zákazníci vědět. Možná se snažíte sami, možná vsadíte na reklamní agenturu, která Vám slibuje zázraky. No, Vaše peníze zmizí jako zázrakem a Vy, místo velkých zisků, začínáte mít velké dluhy a začínáte své ideály ztrácet.
grafy a statistiky
Ti odvážnější v tento moment pokračují, ostatní to vzdávají a nechávají se opět zaměstnat, jejich sebevědomí utrpělo šrám. Vy ale máte svou tvrdou hlavu a nevzdáte to hned, tak se snažíte, podaří se Vám prodat i pár kusů Vašeho produktu, nabíráte naději, v lepším případě svůj produkt prodáváte častěji a častěji, až se dostaví moment, kdy jeho prodej je nutné automatizovat, protože už nestíháte. Tak vydělané zisky investujete do automatizace prodeje a na kontě Vám moc nezbývá. Vaše sny však dostali naději a šanci na úspěch, jen zjišťujete, že to není bez práce…